zondag 15 september 2013

Liedjes onthaal

Ons onthaal ziet er elke dag hetzelfde uit. We zingen verschillende liedjes om te weten over welke liedje het gaat hieronder een overzichtje.

Liedje: kindje van de dag!
Wie wordt ons kindje van de dag?
Van de dag?
Wie wordt het kindje dat op het stoeltje zitten mag,
Op het stoeltje zitten mag?

Liedje: Goedemorgen allemaal
Handjes zwaaien heen en weer,
goedemorgen hier ben ik weer.
Sta maar recht en draai eens rond,
stamp met de voeten op de grond.
Al goed wakker...?
Welkom in de klas!
2X

Versje weekkalender:
Maandag zwaai ik naar de maan.
Dinsdag zie ik een dino staan.
Woensdag komt de woef waf hond.
Donderdag gaat de donder rond.
Vrijdag mag mijn vriendje komen.
Zaterdag zaag ik honderd bomen.
Zondag lig ik in de zon
en de week is om!!!


Weerliedje:
Weer, weer, hoe wordt het weer?
Kijk eens naar omhoog...
Valt er regen, valt er sneeuw
of blijft het lekker droog?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten